Veelgestelde vragen

Enkele veelgestelde vragen en weetjes:

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden

Wij doen ons uiterste best voor de bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Je ontvangt een track en trace link zodat je je bestelling kan opvolgen.

Bestellingen binnen België duren doorgaans 1 – 3 werkdagen.
Bestellingen naar Nederland duren doorgaans 2-4 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Indien je je bestelling wil komen afhalen kan dit zeker ook.
Neem even contact met ons op om een momentje af te spreken.

Mail: patricia@poppypresents.be
Tel. : +32 483/031790

Hoe kan ik een bestelling retourneren

Retourvoorwaarden

Toch niet tevreden met het product?
Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of schade van je retourzending. 

Aanmelden

Meld je retourzending aan door een mail te sturen naar patricia@poppypresents.be met vermelding van de volgende gegevens: Ordernummer, welke product(en) geretourneerd worden, reden van retour.

Verpakking

Stuur de te retourneren producten ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking terug.
Let op: oorstekers gaan nog weleens kapot tijdens de verzending. Deze moeten goed ingepakt worden, want kapotte oorstekers kunnen wij helaas niet vergoeden.En producten met een houdbaarheidsdatum kunnen wij ook niet vergoeden.

Verzending

Lever het pakket in bij het postkantoor en verzend naar het volgende adres:

Poppy Present tav Retouren
Paalsesteenweg 302
3583 Beringen

Je mag het pakket ook gratis afgeven op bovenstaande adres.

Terug betaling?

Wij zullen het verschuldigde orderbedrag, na goede ontvangst van de retourzending, binnen 14 dagen terugstorten.
Je draagt zelf de kosten en risico voor de retourzending.

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?

Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend.

Kosten voor het retour sturen

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is, dan vergoeden wij deze kosten achteraf.
Zend in dit geval het betaalbewijs van verzending naar patricia@poppypresents.be

Nieuw product

Wens je een ander product te ontvangen dan kan je deze rechtstreeks via de website www.poppypresents.be bestellen.

Uitsluiting herroepingsrecht

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:

  • Op maat gemaakte producten
  • Producten met een beperkte houdbaarheid

Wat als een bestelling niet meer voorradig is?

We verkopen unieke producten en houden van een gevarieerd aanbod.

Dit wil zeggen dat producten niet altijd terug in voorraad komen nadat ze uitverkocht zijn.
Heb je iets gezien dat niet meer in voorraad is maar waar je wel in geïnteresseerd bent?
Neem dan zeker contact met ons op en wij kijken wat we voor je kunnen doen!